Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 21 februari 2018

Op de valreep

Hoihoi,

Jahoor het is weer eens zover, vergeet bijna om me kaartje te posten voor de leuke challenge van Cas On Friday waar ze om Dies vragen en uiteraard Clean and Simple. Gelukkig ben ik nu vrij en kan ik hem op de valreep plaatsen. Ik vergeet helaas met enige regelmaat om me kaartjes op tijd te plaatsen bij diverse challenges, overkomt dat jullie ook wel eens? Gelukkig is dat niet de reden waarom ik kaartjes maak, het geeft mij de ontspanning en ik geniet als een ander me kaartjes leuke vinden om te zien en te krijgen en dat is voor mij het belangrijkst!

Dit is me kaartje:



De ontvangster heeft hem al op de kast staan en liet me weten het erg te waarderen. Ze zit er een beetje erg doorheen, een hernia en een burnout......dat ik dacht een kaartje kan ze wel gebruiken. Het lieve stempeltje en Die is van MFT, met dank aan Mariken door zie ik stempels waarvan ik het bestaan niet eens wist en tja dan ga ik op zoek. Ik vind het erg leuk dat we elkaar nu ook volgen (al sta je nog niet bij me volgers, foutje van Blogger??)  en wellicht elkaar kunnen inspireren. Verder heb ik inkt en tekststempel van SU gebruikt en een stencil van DDD.  En een "touwtje" van Uhhhhh.  Oftewel uit me voorraad.

Ik wens je voor nu een fijne dag en tot laterssssssss, ik ga genieten van de zon en wellicht nog even aan de freubel. Later kom ik je nog even bezoeken.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Ina. Heel leuk gemaskt met het achtergrondje . Erg mooi. Her kaartje van hieronder is ook al Zo'n leukerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer heel leuk geworden je kaartje en een leuk stempeltje gebruikt.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve kaart Ina. Gelukkig dacht je er nog op tijd aan om te posten. Geniet van je vrije dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje Ina, het stempeltje is echt lief, ook je kaart met de tulpen is heel mooi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina